Amerikabrevet

, Kl. 20:36 |
Hej hej!
Förlåt för dålig uppdatering och för mobilbilder på det senaste, min dator funkar nämligen inte och behöver då blogga från mobilen vilket är jättetråkigt och dåligt! Skulle ju visa bilder på vad jag köpt det senaste, men de bilderna finns på kameran och jag kan ju inte lägga in bilderna i datorn och blogga eftersom att datorn inte funkar. Jättelessen!

Idag var iallafall jag och mamma och Clara och mormor och morfar på teaterföreställning som heter Amerikabrevet. Den handlade om hur svenskar på 1800-talet utvandrade till Amerika, inte så jätterolig teater, men kollade ändå. Haha tog en selfie typ med publiken (som var typ bara gamlingar) med låg ljusstyrka så när jag sträckte upp mobilen såg de ut (hoppas jag) som att jag tog kort på teatern fast ju tog på folket bakom mig! Ganska långt inlägg blev det, ska försöka fixa min dator, men kommer säkert inte gå, men ha det bra iaf så hörs vi!









Kom ihåg mig?