Sommardag!

, Kl. 22:30 |
Och här står jag på taket!?
Halloj! En härlig sommdardag har det varit, vi åkte aldrig ut med båten idag då vi hade saker att fixa.
 
Gick upp tidigt (halv tio) imorse och efter frukost drog jag ut med mamma och joggade, det var ett tag sen sist så min kondition är på botten, ska verkligen börja träna mer nu. Efter det så bakade mamma bullar och jag chokladbollar, så bakade jag även blåbärsmuffins och ikväll bakar mamma några sockerkakor med bär i. Varför vi bakat så mycket är för att imorgon har jag hand om ett café på mitt sommarjobb så ni som vet vad jag pratar om! Kom till Fôssevika mellan 10 och 13 och köp fika! :D
 
Har även badat idag, såklart, och ätit pizza! Imorgon kommer jag ha fullt upp hela dagen, först jobb, sen Arvika med mamma och Clara och sen på kvällen blir det kanske en liten båttur och sen tror jag mina kusiner från Göteborg kommer hit, de kommer sova hos mormor nåra nätter, vet inte hur länge, men på tisdag ska de iaf med oss ut med våran båt, KUL! På tisdag kväll är det grillkväll hos mormor och morfar med alla vi sju kusiner + föräldrar såklart! På onsdag kväll jobbar jag också, sen på torsdag vet jag inte vad som händer, men är antagligen med kusiner och på fredag är det begravning för min gammelmormor och på lördag är det ett bröllop jag ska på, FULLT UPP HÄR, men klagar inte för det är kul! Bara att bloggen får lida :(
 
Förlåt för ett långt inlägg, hoppas ni orkade läsa och om inte, synd för dig! Haha, men vi hörs ♥
 



Kom ihåg mig?