Båt, kusiner, bröllop

, Kl. 22:46 |
Mina ben i hängmattan, härligt!
Ute med mina kusiner på sjön i fredags efter gammelmormors begravning!
Mina ben på båten.
Bröllop (det var i en kyrka) jag var på i lördags där de bl.a. åkte båt!
Brudens klänning hade dessutom mamma sytt och hennes blombukett var såååååå fin!
 
Heej! Ja här ser ni lite som hänt under veckan och helgen, denna dag(söndag) spenderades med kusiner och vi badade i en hamn innan åskan kom, sen åkte vi och hälsade på några och har varit där hela eftermiddagen :) Vi kom ganska nyss hem och nu är jag hemma, har fullt upp alltså! Ska imorgon på tur med familjen till Visingsö där pappa har kusin och vi ska bo där en natt. På onsdag kommer min suuuupersaknade tremänning Olivia hit till oss, Blir tyvärr inte alls länge då hon ska till Stockholm på fredag :( Hon bor ju i Australien, men för tillfället i London men hon är från Australien. ♥
 
 
Emma

Får iaf mig att längta till sommaren. Fina bilder!


dress me up

Flash-sale på Dress Me up . Från och med idag den 17:e mars.
Storfynda BILLIGT. Samma kvalitet som övriga produkter, men färre kvantitet.

Kundservice är väldigt viktigt för oss och vi älskar att få feedback från kunder och gäster i shopen.
Konstruktiv kritik får oss att bli ännu bättre. Som tack för ett mail med sådan, får ni en gåva om ni samtidigt beställer något.

Alltså finns det TVÅ vägar till att få kläder väldigt billigt just nu.

1. FLASH-sale
2. Beställ produkt. Skicka mail med förslag till förbättring så får ni 3 förslag på gåvor. Välj en. Värde:upp till 350:-
Skickas med er beställning.

Välkomna!

http://dressmeup2.tictail.com
MVH Team Dress Me Up





Kom ihåg mig?