Excuse

, Kl. 21:58 |
HEEEJ!
 
Har faktiskt saknat bloggen! Har varit supermycket ute, badat, solat varit med folk ochsåvidare och till sidan av det har min dator inte funkat så det är jättetråkigt att jag inte kunnat blogga. Min bror fixade iaf datorn idag!
Lite random bilder på en ny blus och nya skor, har shoppat jättemycket vid olika tillfällen denna sommar, med pengar som jag lånar av mamma för att jag är pank, köper saker så fort jag kommer till en butik, har köpt typ en blus, ett par skor, en väska, tre linnen, en t-shirt, en klänning, tre shorts och lite andra småsaker som allt är spontanköp på bara typ en månad, life of a shopaholic liksom men måste sluuta. Tips?
 
Idag var det tandläkarn för mig, plastade 4 tänder och efter det åkte vi till en strand och var med våra kusiner! Så varmt i vattnet nu asså (sjö), fast havet är också varmt då jag vart på västkusten och badat massa under juli.
 
Ska börja blogga nu igen så att ni vet :) KRAM



Kom ihåg mig?